Jag blir alltid så glad när man upptäcker att det faktiskt finns andra som spelat eller spelar rollspel. För någon dag sedan gick jag ner i källaren för att ställa ner några stolar som jag inte använder längre. Vad ser jag då i grannens källarförråd? Jo, ett stycke Drakar och Demoner låda av 91:ans utgåva. Drakar och Demoner, tycka vad man vill, men spelet var sjukt stort en gång i tiden...
Detta värmer mitt gamla rollspelshjärta.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar