tisdag 6 april 2010

Du är inte unik!

Jag blir alltid så glad när man upptäcker att det faktiskt finns andra som spelat eller spelar rollspel. För någon dag sedan gick jag ner i källaren för att ställa ner några stolar som jag inte använder längre. Vad ser jag då i grannens källarförråd? Jo, ett stycke Drakar och Demoner låda av 91:ans utgåva. Drakar och Demoner, tycka vad man vill, men spelet var sjukt stort en gång i tiden...

Detta värmer mitt gamla rollspelshjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar