Hej allihop (som inte läser). Jag har beslutat att börja skriva lite på bloggen. Givetvis under samma tema. Något jag initialt kommer att fokusera på är något som blivit oerhört populärt på senare tid, nämligen OSG. Old School role playing games. Alltså rollspel som spelas så som man gjorde förr i tiden. Vi pratar alltså om sent 70-tal till tidigt 80-tal. Givetvis har jag hoppat på denna trend och vill gärna skriva några kommentar om det hela.